YES.. eerste verbinding met U.S.A.

door Vincent Volmer | sep 9, 2007 | QSO | 0 reacties

De eerste verbinding met Noord America op 20 meter met de CP6 antenne:

W4MYA 20m SSB R:59904 S:59003 9-9-2007 12:21:00

Het kan dus toch!!!

0 Reacties

Plaats Een Reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Translate »

Pin It on Pinterest