Eerste verbinding op 15 meter

door Vincent Volmer | jul 28, 2006 | 6 meter | 0 reacties

Gelukkig, na lang proberen is het toch gelukt om met de nieuw gebouwde 6 meter Delta-loop een verbinding te maken op 15 meter met 4O3T in Servië en Montenegro, een kleine 1400KM vanaf Borne.

Op dit moment is daar een Internationaal DX Festival.

0 Reacties

Plaats Een Reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Translate »

Pin It on Pinterest